Announcement Regarding Online Payment System (For Turkish Students) | Ostim Teknik Üniversitesi Web sitesi

Announcement Regarding Online Payment System (For Turkish Students)

Fee payments of our students,   https://pay.ostimteknik.edu.tr   Payments will be made via the online payment system at .


   Access to the System:

The username and password information required to log into the system will be sent to our students' school e-mail (corporate) accounts.


   Payment Due Date:

September 5, 2025


   Payment Steps (4 Stages)

1) Check your school email account and get your login information.

2) https://pay.ostimteknik.edu.tr/   Go to the address and log in with your user information.

3) In the “Payment Type” step, make your choice: Annual or Termly.

4) Complete your payment by following the instructions and download the resulting receipt and keep it for your personal records.


  Important Notes:

- Your login information is personal; do not share it with third parties.

- To avoid rush hours and technical delays, do not leave your transactions until the last minute.

- Your participation in information and announcements regarding training campaigns is kindly requested.


  For Information and Support

bt@ostimteknik.edu.tr You can contact us via e-mail address.  



ONLINE ÖDEME SİSTEMİ KULLANICI KILAVUZU

Bu kılavuz, OSTİM Teknik Üniversitesi öğrencilerinin Odoo sistemi üzerinden ödeme işlemlerini gerçekleştirmeleri için hazırlanmıştır. Aşağıdaki adımları takip ederek hesabınıza giriş yapabilir, faturalarınızı görüntüleyebilir ve ödemenizi güvenli bir şekilde tamamlayabilirsiniz.

1.   Davet E-Postasının Alınması

•     OSTİM Teknik Üniversitesi tarafından Odoo sistemine erişim için tarafınıza bir davet epostası gönderilecektir.

•     E-postada aşağıdaki bilgiler yer alacaktır:

•     Adınız-Soyadınız

•     Odoo Alan Adınız

•     Oturum Açma E-posta Adresiniz

•     E-postada bulunan “Daveti Kabul Et” butonuna tıklayarak sürece başlayabilirsiniz.

2.   Hesap Oluşturma ve Parola Belirleme

•      Daveti kabul ettikten sonra sistem sizi giriş ekranına yönlendirecektir.

•      Bu ekranda kullanıcı adınız görüntülenecek ve sizden yeni bir parola belirlemeniz istenecektir.

•      “Parola Yenile” butonuna tıklayarak şifrenizi oluşturunuz.

3.   Faturaların Görüntülenmesi

•      Parola oluşturma işleminin ardından sistem sizi “Faturalar” sayfasına yönlendirecektir.

•      Bu ekranda size ait tüm faturaları görebilirsiniz.

Fatura ekranında aşağıdaki bilgiler yer alır:

•      Fatura Numarası

•      Fatura Tarihi

•      Vade Tarihi

•      Durum

•      Ödenecek Tutar

4.   Ödeme Planı ve Bilgiler

Ana sayfa üzerinden ödeme planınızı ve finansal bilgilerinizi görüntüleyebilirsiniz. Burada iki ana bölüm bulunmaktadır:

1.    Öğrenci Bilgileri

•      Ad – Soyad

•      Öğrenci Numarası

2.    Finansal Bilgiler

•      Ödeme Durumu

•      Burs Bilgisi

•      Bakiye Bilgisi

•      Mevcut Ödeme Planı (dönemlik / yıllık) Ayrıca Ödeme Özeti bölümünde:

•      Ödeme Tarihi

•      Tutar

•      Durum

•      Açıklama bilgilerini görebilirsiniz.

5.   Ödeme İşlemi

1.    Faturalar sayfasında ilgili faturayı seçiniz.

2.    Sağ tarafta bulunan “Şimdi Öde” butonuna tıklayınız.

3.    Karşınıza ödeme seçenekleri çıkacaktır:

•      Şimdi Öde → Online ödeme işlemi için

•      İndir → Faturayı PDF formatında bilgisayarınıza indirmek için

•      Yazdır → Faturayı yazdırmak için

Önemli Notlar

•      Ödemelerinizi yalnızca sistemde belirtilen güvenli ödeme yöntemleri üzerinden gerçekleştiriniz.

•      Parolanızı güvenli oluşturunuz ve kimseyle paylaşmayınız.

•      Herhangi bir sorun yaşamanız durumunda Üniversitesi Mali İşler Birimi ile iletişime geçebilirsiniz.

 

Share this post
Archive
English Proficiency Exam Announcement for Intra-Institutional Transfer Based on Central Placement Score (Additional Article-1